Snart läggdags!

Snart ska jag sova(Emre) förmodligen Jonas med. Fast först är det andra halvleken som gäller, när den är slut så kommer jag att lägga mig direkt. Just nu står det 1-1 mellan (Sevilla-Real-Madrid).. Visst är låten skön? Jaa vet att ni gillar den! Imorn kommer det en låt till som är skit bra, missa inte det. Och förhoppningsvis så kommer det profilbild på oss i morgon också, annars är det inte kul att läsa bloggen, eller hur? Men nu måste jag dra, Madrid matchen väntar. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Freja källberg

Är jonas och emre är par? bor ni ihop?



2009-10-05 @ 14:05:17
Postat av: ahmeeed

abbuuuuu jaaooo, viken jevla skitt tuur SEVILLA hadde på matchen igår, men abbuuu CASILLAS viken måvfakter han är, väshta superman han är jaaaooo

2009-10-05 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mina besökare
RSS 2.0