Shit vad kallt

Oj vad kallt det är, shit asså! Nu är det mycket storm oxå..Idag blev det inte så mycket sömn för min del sov bara några timmar(Inte bra!). Så hade tänkt att lägga mig snart, ska vakna vid 7 tiden. Imorn slutar jag vid 4a, och efter det ska vi plugga lite grann i biblioteket hade jag och jonas tänkt oss. Men det gör vi bara om vi orkar(Hehe). Men nu ska jag lägga mig iallfall. Godnatt!!
Oj vad kallt det är, vi kom tillbaks från promenaden för en stund sen och shit vad kallt det var!!!! Nu är det mycket storm oxå..Idag blev det inte så mycket sömn för min del sov bara några timmar(Inte bra!). Så hade tänkt att lägga mig snart, ska vakna vid 7 tiden. Imorn slutar jag vid 4a, och efter det ska vi plugga lite grann i biblioteket hade jag och jonas tänkt oss. Men det gör vi bara om vi orkar(Hehe). Men nu ska jag lägga mig iallfall. Godnatt!!
Hoppas vi får en vit vinter och det ser så just nu!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de bra, kul med killar som bloggar ;)

2009-10-07 @ 16:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mina besökare
RSS 2.0